Tuesday, October 2, 2007

Al-Fatihah

I just got back from Tampin..or more detail lagi from Inas Johol..u guys know where izit? Princess dint know the place..thats y i told her dont ever dream about living in UK coz she dont even know where Johol is:)

I went there after sahur this morning from Skudai and reach there around 9 a.m. Pergi pun bukan saja2 makan angin atau melihat negeri orang, tapi dengan niat menziarah abang ipar aku punya ibu yang baru sahaja meninggal dunia. Innalillahi wainna ilaihi raji`un.Allahyarhamah ku panggil dengan gelaran ibu. Beliau seorang muslimah yang baik, tak pernah sekali pun aku dengar beliau mengata pasal orang, dan berani aku katakan susah nak jumpa manusia yang tak bercakap pasal orang lain, atau dalam erti kata lain "mengumpat".

Jadi atas kesempatan ini aku mohon kepada umat Muhammad yang melawat Blog aku ni, sedekah kan lah Al-Fatihah kepada Allahyarhamah Hajah Esah, moga beliau ditempatkan di kalangan orang yang beramal soleh dan banyak mendapat syafaat Rasulullah s.a.w.

Cukuplah ni, masa tak mengizinkan, aku masih ada urusan dengan tuhan yang belum diselesaikan dan ingin bersedia untuk mengahadapi usrusan dunia esok harinya. salam

0 comments: